Veelgestelde vragen

Het kan zijn dat je als stemmer vragen hebt over de Leukstetickets.nl Publieksprijzen of over het stemmen zelf. Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen dan vind je onderaan het contactadres van de organisatie.

 

1. Hoe vaak mag ik stemmen?
Je mag per stemronde 1 keer per e-mailadres je stem uitbrengen. Er zijn dit jaar twee categorieën namelijk “Volwassen Musical” en “Familie Musical”. Per persoon kan er op 1 musical gestemd worden. Bij de genomineerden staat duidelijk tot welke categorie ze behoren. Dat betekent dat je t/m 25 maart 2022 kiest uit de deelnemende musicals. Vanaf 1 t/m 25 april 2022 mag je stemmen op 1 van de 6 finalisten (3 per categorie). Ook in deze 2e stemronde mag je 1x per e-mailadres stemmen. Zolang je jouw stem niet bevestigd hebt (via de link in de bevestigingsmail), kan je weer opnieuw een stem uitbrengen. Dit is bewust omdat er soms mensen zijn die per ongeluk op de verkeerde musical stemmen (en daar pas achter komen als ze de bevestigingsmail krijgen). Nadat je een stem hebt bevestigd, kan je niet nog een keer stemmen met datzelfde emailadres.

 

2. Tot wanneer kan ik stemmen?

Ronde 1: Je kunt stemmen t/m 25 maart 2022 23:59 uur. 

Ronde 2: In deze finaleronde kun je via de website stemmen van 1 t/m 25 april 2022 tot 23.59 uur.

 

3. Hoe kan ik zien hoe mijn favoriete musical er voor staat?

Een aantal maal wordt er een tussenstand gepubliceerd. Dit is een ranking op basis van het aantal stemmen. Het aantal stemmen staat er niet bij. Deze tussenstanden worden gepubliceerd op de website. Tussen de momenten van publicatie van de tussenstand wordt de actuele ranking niet bekend gemaakt. De musicals met de meeste stemmen na 25 maart 2022 gaan door naar de finaleronde vanaf 1 april 2022.

 

4. Ik ontvang geen bevestiging van mijn stem.

Controleer eerst of de bevestiging in de ongewenste berichten / spambox terecht is gekomen. Is dit niet het geval, klik dan hier om de bevestigingsmail nogmaals te laten versturen.

 

5. Mijn emailadres wordt niet herkend, kan ik nu wel stemmen?

Misschien heb je een typefout in je emailadres gemaakt of staat er een spatie voor of achter het emailadres? Is dit allemaal niet het geval, dan kan het zijn dat je gebruik maakt van een 'wegwerp e-mailadres'. Het systeem ziet sommige domeinen waaronder @inbox.com als oneigenlijke e-mailadressen ook wel 'wegwerp e-mailadressen' genoemd. De herkomst en echtheid van dergelijke e-mailadressen kan niet worden geverifieerd en dus kan er helaas niet mee gestemd worden.

 

6. Ik heb 2x een bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dat?

Indien je jouw stem niet binnen 24 uur bevestigt, krijg je automatisch een herinnering per email dat je jouw stem nog moet bevestigen.

 

7. Ik krijg een foutmelding als ik wil stemmen, hoe kan dat?

Iedereen kan in iedere stemronde maar 1 keer stemmen per e-mailadres. Je hebt dan dus al eerder een stem uitgebracht en bevestigd met het emailadres.

Staat je vraag hierboven niet vermeld, neem dan contact op via info[@]leuksteticketspublieksprijs.nl

 

Volg ons op: